Hvor er pakken min?
Du kan trykke på linken nedenfor og logge inn for å se status på din bestilling. Hvis du ikke har registrert deg, men har lagt inn en bestilling: registrer deg med samme mail som bestillingen ble gjennomført med, deretter trykk på linken under.
Mottatt - ikke sendt: Ordren er registrert, og sendes til lageret fortløpende
Sendt: Ordren er sendt ut fra oss eller klar til henting i butikk (avhengig av fraktalternativ du har valgt). Dersom ordren din har denne statusen, men ingen sporingsinfo, venter vi på registrering hos Bring. Sporingsnummer vil normalt gi treff innen 24 timer, senest innen 2 virkedager. Sporingsnummer mottar du også på mail.
F-Produktnavn: Dette betyr at forhåndsbestillingen din er mottatt og du er sikret ditt produkt på dette partiet.
Frakten som er bestilt er for hele ordren samlet. Vi sender ut bestillingen din samme dag vi har mottatt alle produktene i ordren på lager. Dersom du ønsker å få tilsendt deler av bestillingen tidligere, og ettersendt resterende produkter senere, kan du legge inn en bestilling på ekstra frakt her:
https://trygg-helse.no/produkt/frakt/frakt
Eksempel: Det er bestilt en massasjepistol og en barberhøvel. Barberhøvelen er på lager, men ikke massasjepistolen. Da sendes orderen samlet ut når massasjepistolen har kommet på lager. Dersom du ønsker barberhøvelen tilsendt med en gang, kan de bestille ekstra frakt på denne via linken ovenfor.
Lagerførte varer har en leveringstid på ca. 2-5 virkedager og skal sendes samme virkedag hvis du bestiller før klokken 10.00. Leveringstid kan variere noe avhengig av leveringsadresse. Forsinkelser hos Bring kan oppstå.
Produkter som ikke er på lager kan forhåndsbestilles, slik at du sikrer deg et produkt på neste parti. Estimert leveringstid er beskrevet på produktsiden og på lagerstatusen på produktet.(til høyre for kjøps-knappen og produktprisen)
Fraktalternativer:
"Pakke i postkassen": Kan velges for pakker under 1 kg. Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail.
"Pakke levert hjem": Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Her får du også informasjon om tidspunkt for hjemlevering. Ved problemer knyttet til hjemlevering kan du avtale tid med Posten. Du kontakter Posten på 22 03 00 00.
"Pakke til hentested": Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Du vil også få en sms-hentemelding til ditt registrerte mobilnummer eller hentelapp i postkassen så snart din order er klar til uthenting på nærmeste postkontor.
Hvordan spore pakken min?
Når pakken din er pakket og skal sendes, vil du motta en mail med sporingslink til bring i løpet av en virkedag.
Har du ikke mottatt mail med sporing?
- Sjekk status på ordren din for å se om produktet er sendt
- Sjekk søppelposten, det er mulig at mailen med sporing kan ha havnet her
- Sjekk om mailadressen registrert på ordren din er feil. Hvis dette er tilfelle og status på ordre er "Sendt", er pakken din sendt og mest sannsynligvis på god vei til deg. Du vil motta en hentemelding på sms når den ankommer valgt hentested (nærmeste postkontor eller hjemmeadresse).
Sporing oppdaterer seg ikke:
Mailen med sporing blir sendt når lageret har printet ut din bestilling. Sporingen oppdaterer seg når bring har plukket opp pakken hos oss og registrert den på terminalen sin i Drammen for videre kjøring. Normalt vil sporingsinformasjon bli tilgjengelig ila. en virkedag, men avhengig av bestillingstidspunkt kan det ta opptil to virkedager.
Jeg har forhåndsbestilt, hvor sjekker jeg leveringstid?
Oppdatert leveringstid ligger på produktsiden. Det er altså denne datoen som er gjeldende for produktet du har forhåndsbestilt. Hvis det skulle oppstå forsinkelser, blir leveringsdatoen oppdatert på produktsiden. Det er ikke mulig å få noe produkt før den datoen, ettersom det ikke er noen produkter tilgjengelige.
Minner om at leveringstiden på forhåndsordre er ett estimat, som er så nøyaktig som mulig. Ettersom det kan oppstå uforutsette hendelser underveis kan det ikke garanteres at datoen er 100% eksakt. Corona-utbruddet påvirket for eksempel leveringstiden for sesongens produkter, og dette kunne vi naturligvis ikke forutsett.
Forsinkelse som kan oppstå rett før leveringstiden: produktene skal gjennom tollen, dette tar som regel maksimalt en dag, men kan i noen tilfeller ta opp til flere dager. Dette er avhengig av om partiet blir utvalgt til en grundig sjekk eller ikke. Dette er uheldig for både kjøper og selger, men alt i alt burde vi være glade for at tollen gjør en grundig jobb for å sikre landet vårt.
Hvordan fraktalternativer har jeg?
Under bestillingsprosessen kan du velge fraktmetode etter du har skrevet inn postnummer for leveransen.
Du kan velge mellom:
- ''Pakke i postkassen'' - Få bestillingen levert i postkasse for 49-99kr. Gjelder pakker under 1kg.
- ''Pakke til hentested" - Hent bestillingen på nærmeste / valgt hentested
- "Pakke levert hjem" - Få bestilingen levert hjem
Les mer her.
Hva skjer hvis jeg ikke plukker opp pakken på postkontoret?
Hvis du ønsker å hente pakken, men ikke har mulighet kan du ta kontakt med postkontoret for å utvide tiden den ligger der.
Hvis du ikke henter pakken innen hentedatoen vil pakken sendes tilbake til oss, når den registreres i butikk blir du belastet for frakten. Om du fortsatt ønsker pakken, kan du bestille ny frakt på den via kundeservice.
Bestilt produkter med forskjellig leveringstid, når blir ordren sendt?
Ved bestilling av lagervarer blir bestillingen normalt pakket og sendt innen en virkedag. Hvis du har bestilt flere produkter med blandet leveringstid, er det produktet med senest lagerdato som avgjør når ordren blir sendt.
Frakten som er bestilt er altså for hele ordren samlet. Vi sender ut ordren samme dag vi har mottatt alle dine bestilte produkter på lager.
Dersom du ønsker å få tilsendt et av produktene først, og ettersendt resten av bestillingen senere, kan du legge inn en bestilling på ekstra frakt her:
Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelsen
Du mottar en ordrebekreftelse på e-post umiddelbart etter at kjøpet er gjennomført. Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen, bør kjøperen ta kontakt med selger så snart som mulig.
Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen på mail, kan det hende den har havnet i søppelposten. Hvis den ikke er der heller, kan det hende det har blitt skrivd inn feil mailadresse under bestillingsprosessen. Send oss en henvendelse på mail hvor du informerer om navn, nummer og hva du har bestilt. Når serviceteamet behandler din henvendelse, svarer de mailen din og legger ordrebekreftelsen som vedlegg.
Du kan alternativt trykke på linken nedenfor og logge inn for å se status på din bestilling. Hvis du ikke har registrert deg, men har lagt inn en bestilling: registrer deg med samme mail som bestillingen ble gjennomført med, deretter trykk på linken: https://trygg-helse.no/konto