Kundeservice

KUNDESERVICE

Hei! Vi er her for å hjelpe deg.

De fleste spørsmål finner du svar på under "ofte stilte spørsmål".

Du kan enkelt nå oss på mail@trygg-helse.no, eller via kontaktskjema her.

Kundesenteret svarer normalt samme dag, men som følge av stor pågang kan svartiden til tider ligge på 1-3 virkedager.

 

OFTE STILTE SPØRSMÅL:

Hvor er pakken min?

Du kan trykke på linken nedenfor og logge inn for å se status på din bestilling. Hvis du ikke har registrert deg, men har lagt inn en bestilling: registrer deg med samme mail som bestillingen ble gjennomført med, deretter trykk på linken under. 

https://trygg-helse.no/konto

Mottatt - ikke sendt: Ordren er registrert, og sendes til lageret fortløpende

Sendt: Ordren er sendt ut fra oss eller klar til henting i butikk (avhengig av fraktalternativ du har valgt). Dersom ordren din har denne statusen, men ingen sporingsinfo, venter vi på registrering hos Bring. Sporingsnummer vil normalt gi treff innen 24 timer, senest innen 2 virkedager. Sporingsnummer mottar du også på mail. 

F-ProduktnavnDette betyr at forhåndsbestillingen din er mottatt og du er sikret ditt produkt på dette partiet.  

Frakten som er bestilt er for hele ordren samlet. Vi sender ut bestillingen din samme dag vi har mottatt alle produktene i ordren på lager. Dersom du ønsker å få tilsendt deler av bestillingen tidligere, og ettersendt resterende produkter senere, kan du legge inn en bestilling på ekstra frakt her:   

https://trygg-helse.no/produkt/frakt/frakt

Eksempel: Det er bestilt en massasjepistol og en barberhøvel. Barberhøvelen er på lager, men ikke massasjepistolen. Da sendes orderen samlet ut når massasjepistolen har kommet på lager. Dersom du ønsker barberhøvelen tilsendt med en gang, kan de bestille ekstra frakt på denne via linken ovenfor.  

Lagerførte varer har en leveringstid på ca. 2-5 virkedager og skal sendes samme virkedag hvis du bestiller før klokken 10.00. Leveringstid kan variere noe avhengig av leveringsadresse. Forsinkelser hos Bring kan oppstå. 

Produkter som ikke er på lager kan forhåndsbestilles, slik at du sikrer deg et produkt på neste parti. Estimert leveringstid er beskrevet på produktsiden og på lagerstatusen på produktet.(til høyre for kjøps-knappen og produktprisen)

 

Fraktalternativer:

"Pakke i postkassen": Kan velges for pakker under 1 kg. Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail.

"Pakke levert hjem": Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Her får du også informasjon om tidspunkt for hjemlevering. Ved problemer knyttet til hjemlevering kan du avtale tid med Posten. Du kontakter Posten på 22 03 00 00.

"Pakke til hentested": Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Du vil også få en sms-hentemelding til ditt registrerte mobilnummer eller hentelapp i postkassen så snart din order er klar til uthenting på nærmeste postkontor. 

 

Hvordan spore pakken min?

Når pakken din er pakket og skal sendes, vil du motta en mail med sporingslink til bring i løpet av en virkedag. 

Har du ikke mottatt mail med sporing?

  • Sjekk status på ordren din for å se om produktet er sendt
  • Sjekk søppelposten, det er mulig at mailen med sporing kan ha havnet her 
  • Sjekk om mailadressen registrert på ordren din er feil. Hvis dette er tilfelle og status på ordre er "Sendt", er pakken din sendt og mest sannsynligvis på god vei til deg. Du vil motta en hentemelding på sms når den ankommer valgt hentested (nærmeste postkontor eller hjemmeadresse). 

Sporing oppdaterer seg ikke: 

Mailen med sporing blir sendt når lageret har printet ut din bestilling. Sporingen oppdaterer seg når bring har plukket opp pakken hos oss og registrert den på terminalen sin i Drammen for videre kjøring. Normalt vil sporingsinformasjon bli tilgjengelig ila. en virkedag, men avhengig av bestillingstidspunkt kan det ta opptil to virkedager. 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har forhåndsbestilt, hvor sjekker jeg leveringstid?

Oppdatert leveringstid ligger på produktsiden. Det er altså denne datoen som er gjeldende for produktet du har forhåndsbestilt. Hvis det skulle oppstå forsinkelser, blir leveringsdatoen oppdatert på produktsiden. Det er ikke mulig å få noe produkt før den datoen, ettersom det ikke er noen produkter tilgjengelige. 

Minner om at leveringstiden på forhåndsordre er ett estimat, som er så nøyaktig som mulig. Ettersom det kan oppstå uforutsette hendelser underveis kan det ikke garanteres at datoen er 100% eksakt. Corona-utbruddet påvirket for eksempel leveringstiden for sesongens produkter, og dette kunne vi naturligvis ikke forutsett.

Forsinkelse som kan oppstå rett før leveringstiden: produktene skal gjennom tollen, dette tar som regel maksimalt en dag, men kan i noen tilfeller ta opptil flere dager. Dette er avhengig av om partiet blir utvalgt til en grundig sjekk eller ikke. Dette er uheldig for både kjøper og selger, men alt i alt burde vi være glade for at tollen gjør en grundig jobb for å sikre landet vårt.    

 

Hvordan fraktalternativer har jeg?

Under bestillingsprosessen kan du velge fraktmetode etter du har skrevet inn postnummer for leveransen.

Du kan velge mellom:

  • 'Pakke i postkassen'     - Få bestillingen levert i postkasse for 49-99kr. Gjelder pakker under 1kg. 
  • 'Pakke til hentested"      - Hent bestillingen på nærmeste / valgt hentested
  • "Pakke levert hjem"        - Få bestillingen levert hjem 

Les mer her.

 

Hva skjer hvis jeg ikke plukker opp pakken på postkontoret?

Hvis du ønsker å hente pakken, men ikke har mulighet kan du ta kontakt med postkontoret for å utvide tiden den ligger der. 

Hvis du ikke henter pakken innen hentedatoen vil pakken sendes tilbake til oss, når den registreres i butikk blir du belastet for frakten. Om du fortsatt ønsker pakken, kan du bestille ny frakt på den via kundeservice. 

 

 

 

 

 

 

Hvordan betalingsalternativer har jeg?

VED BESTILLING I NETTBUTIKKEN KAN DU BETALE VIA: 

  • Svea Checkout - Kort (Visa og Mastercard)
  • Svea Checkout - Faktura betal etter 14 dager
  • Vipps

Les mer her.

 

Når mottar jeg ordrebekreftelsen?

Du mottar en ordrebekreftelse på e-post umiddelbart etter at kjøpet er gjennomført. Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen, bør kjøperen ta kontakt med selger så snart som mulig.

Har du ikke motatt ordrebekreftelsen?

  1. Det kan hende vi har havnet i søppelposten din
  2. Send oss en henvendelse på mail@trygg-helse.no 
  3. Du kan trykke på linken nedenfor og logge inn for å se status på din bestilling. Hvis du ikke har registrert deg, men har lagt inn en bestilling: registrer deg med samme mail som bestillingen ble gjennomført med, deretter trykk på linken: https://trygg-helse.no/konto

 

Når mottar jeg fakturaen?

Fakturaen blir sendt på mail fra Svea Checkout. Du mottar fakturaen når vi aktiverer din bestilling. Dette vil si når vi har pakket produktet ditt eller sendt hentemelding (avhengig av fraktalternativet på bestillingen din).

Se fakturaen for betalingsfrist, dette stemmer naturligvis overens med bestillingsemtoden du selv har valgt. For eksempel "Få først. Betal senere", betal 14 dager senere. 

 

Jeg ønsker å endre eller kansellere min ordre. Er det mulig?

Etter at du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke lenger mulig å endre eller kansellere din bestilling da vi pakker og sender fortløpende. Har du fått en sendingsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Du kan selvsagt angre kjøpet ved å sende i retur og bytte eller bestille på nytt.

Slik gjør du:

  1.  Kontakt vår kundeservice dersom du vil endre din ordre. Vi har mulighet til å gjøre endringer frem til varen sendes fra vårt lager.
    2. Dersom varen allerede er sendt ut kan du bruke angrerettskjemaet som du fikk i ordrebekreftelsen.
    3. Send deretter produktet til:

Trygg Helse AS
Nedre Eikervei 12
3000 Drammen

 

Kan jeg forskyve forfallsdato på fakturaen?

Ja, hvis produktet har blitt forsinket hjelper vi deg gjerne med det. Det er verdt å vite at vi sender fakturaen med 10 dagers forfall samtidig som varen forlater vårt lager, men det kan selvsagt oppstå forsinkelser underveis. Ved øvrige omstendigheter kan vi ikke flytte forfallsdato.

Kundeservice

Du kan enkelt nå oss på mail@trygg-helse.no, eller via kontaktskjema her.

Kundesenteret svarer normalt samme dag, men som følge av stor pågang kan svartiden til tider ligge på 1-3 virkedager.